Salgsbetingelser

Vi ber deg lese våre kjøpsbetingelser  før du bestiller.

Vi tar forbehold om eventuelle skrivefeil og feiltastinger på våre nettsider.

Vi tar også forbehold om endringer i priser og varebeholdning. Våre varer kan bli utsolgt fra lager, og leveringstiden vil da dessverre bli lenger.

Vi vil forsøke å ta kontakt med kunder i disse tilfeller. Ta dog gjerne kontakt med oss om du ønsker å være sikker på at vi har varen du ønsker på lager.

 

Bestilling av varer

Vi sender ordrebekreftelse via mail så snart vi har mottatt og behandlet bestillinger. Leveringstid vil variere, men vi forsøker å få varene til våre kunder innen 2-5 virkedager. Dette forutsatt at varen finnes på lager hos oss. Om du ønsker personlig kontakt, vær vennlig å kontakte oss på telefon: 90 80 74 02. For åpningstider, se vår nettside for mer informasjon.

 

Vipps

Vår vipps kode er: 81298

For å benytte vipps: Kryss av for konto transfer i kassen, vipps oss beløpet og merk overføringen med ditt ordrenummer. 

Ordrenummer genereres når bestillingen er gjennomført. Den vil også være å finne på ordrebekreftelsen som kommer på mail.

 

Priser

Alle priser er oppgitt i norske kroner ( NOK ) inklusive MVA. Fraktgebyr på kr 99 vil tilkomme. Merk at spesialbestillinger og/eller tyngre varer vil utløse høyere fraktkostnader. Vi tilbyr følgende betalingsmåter hos oss: Visa, Mastercard, overførsel, PayPal og Vipps ( vår vippskode er: 81298 ) Det kan forekomme prisforskjeller i vår nettbutikk og vår fysiske butikk. Vi bruker POSTEN for levering av varer. En mail vil bli tilsendt når forsendelsen blir sendt fra vårt lager.

 

Returer

Dersom du ønsker å returnere varer kjøpt hos oss, vær vennlig og send til:

Equishop AS

Fagerstrandveien 84

1363 HØVIK

Varer sendt i oppkrav vil ikke bli hentet.

Retur av varer kjøpt hos oss må skje innen 14 dager fra bestilling i vår nettbutikk. Angrerettsskjema må være utfylt og vedlagt forsendelsen:

 

Vi setter pris på om vi kan få en forklaring på hvorfor varer returneres, slik at vi eventuelt kan gjøre en bedre jobb.

Kjøper bærer kostnader ved en eventuell retur.

MERK: DET ER INGEN RETUR PÅ SPESIALBESTILTE VARER!

 

Reklamasjoner

Du kan reklamere på en feil eller skade på en vare innen 14 dager.

En reklamasjon på ny vare forutsetter at varene ikke er benyttet, at de befinner seg i originalforpakningen og at denne er uskadet. Returnota må være utfylt.

Husk å fortelle oss om varen skal erstattes eller penger tilbakebetales. Dersom det gjelder en benyttet vare skal denne være rengjort!

 

Rideklubber og foretak kan søke om å bli fakturakunde hos oss.

Kontakt oss for ytterligere informasjon. 

 

For spørsmål, ta kontakt via:

info@equishop.oslo.no

+47 90 80 74 02 Telefontid: 10-16

Equishop AS, Fagerstrandveien 84, 1363 Høvik

 

Equishop retter seg etter lov om angrefrist:

http://www.lovdata.no/dokument/NL/2014 -06-20-27